Фонди університетської бібліотеки поповнилися новою літературою з маркетингу

Фонди університетської бібліотеки поповнилися  новою літературою з маркетингу

Напередодні Дня працівника освіти кафедра маркетингу передала Науковій бібліотеці НУВГП навчальну літературу. Це 36 сучасних видань навчальних підручників та посібників загальною кількістю понад 50 примірників. Завідувач кафедри — доктор економічних наук М.В.Мальчик зауважила: “Сподіваємося, книги допоможуть нашим студентам здобувати професійні знання, ставати високоосвіченими громадянами, бути конкурентоспроможними на ринку праці».

Значення бібліотеки для навчального закладу важко переоцінити. У виданнях, що тут зберігаються, нагромаджений увесь позитивний і негативний досвід людства.

Час від часу фонди бібліотеки потрібно очищати від застарілої, неактуальної літератури. Але водночас звільнені ніші необхідно заповнювати сучасною літературою — систематично і в необхідній для навчального процесу кількості.Бібліотека повинна мати все найважливіше, найактуальніше, особливо з нових спеціальностей.

Читачі нашої бібліотеки — це студенти, викладачі, науковці, які цікавляться насамперед навчальною і науковою літературою, довідковими виданнями. Одні працюють з книгами і паперовими варіантами періодичних видань, інші використовують насамперед електронні видання — серед студентів таких більшість. Тому хотілося б, щоб автори, по-можливості, передавали бібліотеці й електронні варіанти своїх робіт.

Людмила Ступчук, заступник директора Наукової бібліотеки



назад